30 saniyesi 1 milyon dolar
Yayınlanma : 13-05-2011 | 21 : 25 14
Güncelleme : 13-05-2011 | 21 : 25 14
Oprah Winfrey?in fenomen talk-show programı 'Oprah Winfrey Şov'un final bölümüne reklam vermek isteyen firmalar 30 saniye için 1 milyon dolar ödeyecek.
Oprah Winfrey?in fenomen talk-show programı 'Oprah Winfrey Şov'un final bölümüne reklam vermek isteyen firmalar 30 saniye için 1 milyon dolar ödeyecek.
Final bölümü 25 Mayıs?ta ABC kanalında yayımlanacak Oprah Şov?un final bölümündeki reklam geliri milyonlarca kişinin izlediği Lost ve 24 dizilerini bile geçecek.Lost?un final bölümünde 30 saniyelik bir reklamın fiyatı 900 bin dolar (1.3 milyon TL), 24?ün finalinde ise 650 bin dolar (900 bin TL) olarak belirlenmişti.
EN ÇOK KAZANDIRAN FRIENDS
ABD?de medya-müşteri ilişkilerini inceleyen Horizon Media araştırma şirketine göre, bu zamana kadar gelmiş geçmiş en fazla reklam ücreti alan televizyon programı 2 milyon dolarla (3.4 milyon TL) ?Friends? dizisi oldu.
Haber :
ETİKETLER : Yazdır