Kdz.Ereğli

30 YILDIR EL DEĞMEMİŞ!..

Gülüç Belediye Başkanı Gökhan Demirtaş yaklaşık 30 yıldır mahalle sakinlerinin büyük sıkıntı yaşadığı Gülüç Karakolu arkasında sokakta genişletme çalışması başlattı. Demirtaş, beldenin bir çok mahalle ve caddesinde yol genişletme, yol yapımı ve kaldırım çalışmalarını aralıksız sürdürüyor..

Abone Ol
Merkez Mahallesi’nde çalışmalarını sürdüren belediye çalışanları, kırılan betonların yerine parke döşüyor. Mahalle sakinleri ise özverili çalışmalarından dolyaı Gülüç Belediye Başkanı Gökhan Demirtaş ile belediye çalışanlarına teşekkür etti.

Gülüç Belediye Başkanı Gökhan Demirtaş devam eden çalışmaları yerinde inceleyerek, hava şartları elverdiği ölçüde çalışmaların her mahallede devam edeceğini söyledi. Gülüç’ü bölgenin cezibe merkezi haline getirtmeye çalıştıklarını dile getiren Demirtaş “2014 yılının Mart ayında göreve geldikten gece gündüz demeden çalışmaya başladık. Ben ‘Gülüç benim aşkımdır’ derken bunu sadece slogan olsun diye söylemiyorum. Ben Gülüç’ü gerçekten çok seviyorum. Burası benim doğup büyüdüğüm, ekmeğimiz kazandığım, ailemin, çocuklarımın, sevdiğim insanların yaşadığı bir belde. Beldemize ne kadar hizmet etsem az görürü. Gülüç ve Gülüç halkı her şeyin en güzelini hak ediyor. Bizde elimizdeki imkanlar doğrultusunda Gülüç’e hizmet getirmeye çalışıyoruz. Biliyorsunuz 2 yıl içerisinde düğün salonumuzu, meydanımızı, çocuk oyun parkları, fitnes alanlarını yaptık. Pazaryeri yolumuzu açtık. Camilerimizin, okullarımızın ve karakolumuzun bakım ve onarımlarını yapıyoruz, her türlü ihtiyaçlarını karşılamaya çalışıyoruz. Gasilhanemiz tam donanımlı olarak cenaze aracımızla birlikte hizmete girdi. Otobüs duraklarını yenileyip, taksilerimii hizmete soktuk. İçme suyu depolarımız yeniden yapıldı, su hatlarını değiştiriyoruz. Sahilimizde çalışmalarımız aralıksız devam ediyor. Bize en fazla şikayet yol konusunda geliyordu. Yollarımızın bozuk, bazı sokakların çok dar ve yaya kaldırımlarının olmadığını biliyorduk. Son 1 yıldır kendi tesislerimizde parke üretimi yaparak hazırlık yaptık. 2 aydır da yollarımızın bakım ve onarımlarının yanı sıra, dar yolları genişletiyoruz. Bir çok mahallede yollara parke döşedik. Yaya kaldırımları yapmaya başladık. Tabi bu sorunlar bir anda çözülmeyecek. Eksik kaldığımız yerler oluyor. Vatandaş hizmetin hemen gelmesini istiyor, haklılarda. Ancak şuna her kes emin olsun ben Gülüç’te bozuk yol bırakmayacağım. Bütün mahallelerdeki cadde ve sokaklarımız pırıl pırıl olacak. Vatandaşımız ‘Bizim sokak neden yapılmadı?’ diye hiç düşünmesin. Bütün cadde ve sokakları sıraya koyduk, mutlaka yapılacak. Biz seçimden önce verdiğimiz sözlerin daha fazlasını yapıyoruz. Yapmaya da devam edeceğiz. Dediğim gibi Gülüç ve Gülüç halkı hizmetin en iyisini hak ediyor. Daha yaşanabilir bir Gülüç için çalışmalarımızı aralıksız sürdüreceğiz” dedi.

Başkan Demirtaş, mahallerde yapılan çalışmaları sürekli kontrol ederek, aksaklık yaşanmaması için azami gayret gösteriyor.