EYLEMLER GERÇEKÇİ TEMELE BASMALI!
Yeni Ufuk'un Görüşü...
Haber :
ETİKETLER : Yazdır
TÜRKİYEDE ÜRETİLEN BEYAZ EŞYANIN YÜZDE ON BEŞİNİN ÜRETİLDİĞİ, ERDEMİR YÖNETİM KURULU BAŞKANI SAYIN ALİ PANDIRIN GÖREVE GELDİKTEN SONRAKİ İLK ZİYARETİNİ (TARİH: 27.05.2014) YAPTIĞI, KDZ. EREĞLİYE VE ERDEMİR'E 650 KM UZAKLIKTA Kİ KAYSERİ, ERDEMİR, TÜRKİYENİN DEV BİR İŞLETMESİ VE YÜZ AKIMIZ OLARAK ÖVGÜYLE NİTELENDİRDİĞİ ERDEMİRİN, ÜRETMİŞ OLDUĞU YASSI ÇELİĞİN YÜZDE BEŞ'İNİ BEYAZ EŞYA, SOBA, SOBA BORUSU V.S. YE DÖNÜŞTÜRMEKTEDİR.
BİR SORU?
ERDEMİR'E SIFIR KM UZAKLIKTA Kİ KDZ. EREĞLİ; ERDEMİR ÜRETİMİ YASSI ÇELİĞİN YÜZDE KAÇINI ÜRETİME YANİ NİHAİ ÜRÜNE DÖNÜŞTÜRMEKTEDİR?
< ... DEVAMI
Çelik üreticileri şu an kendi seçtikleri geniş bir müşteri kitlesine yönelik etkin bir üretim gerçekleştirme üzerinde yoğunlaşmışlardır. Müşteri portföylerinin büyük bir kısmını da ürettikleri ürünlere katma değer katan ve bunu daha küçük müşterilere satan servis merkezleri oluşturmaktadır. Amerika'da üretilen çeliğin %30 - % 4O'ı bağımsız servis merkezlerine gitmektedir. Amerika'da Çelik Servis Merkezlerinin sayısı 5.000 üzerindedir. Bunların içinde Kuzey Amerika'nın en büyük Çelik Servis Merkezi grubunun yıllık cirosu 50 milyar ABD dolardır.
HİNDİSTAN'DA İSE ÜRETİLEN ÇELİĞİN SADECE %5 - %10'U TÜCCAR ARACILIĞIYLA SE ... DEVAMI
Hızlı ve köklü değişiklikler yaşanan dünya çelik endüstrisinde, teknolojik gelişmeler, uluslararası ortaklıklar, şirket evlilikleri, bölgesel ticari anlaşmalar, rakip ürünlerin konumu ve değişen tüketici tercihlerine göre oluşan yeni pazar koşullarında, daha ihtisaslaşmış, rekabet gücü yüksek ve stratejik bakışı daha global olan yeni kuşak çelik üreticileri ön plana çıkmaktadır.
Klasik pazar anlayışının hızla terk edildiği bu yeni dönemde, çelik üreticileri, pazar paylarını artırmanın yolunun müşteri memnuniyeti ve müşteri bağlılığını sağlamaktan geçtiği bilincine varmışlardır. Her tüketici birbirinden farklıdı ... DEVAMI
Öncekinin devamı
Müşteriye satın alma kararını verdirtmekte müşteri hizmetinin artan öneminin nedenlerini şu şekilde sıralamak mümkündür;
Artan rekabet (müşterinin seçme şansı var),
Müşterilerin daha bilinçli oluşu,
Ürün benzerliği (tedarikçileri ayırt etme ihtiyacı),
Tedarikçiden daha fazla destek için artan talep,
Ürün ömrü maliyet kaygıları (devamlılık maliyetinin önemi artıyor),
Müşterilerin gerçek veya algılanan değeri ödeme isteği, Müşterinin kendi işiyle tedarikçinin hizmetleriyle bütünleşmesi, urun ve
Müşterinin kendi temel eylemlerine odaklanma isteği.
M ... DEVAMI
SIKINTI ERDEMİR'DEN DEĞİL, STATÜKOCU ZİHNİYETLERİN DEĞİŞMEMESİNDENDİR. ERDEMİR OFİSİ ÖNÜNDE EYLEM YAPAN BU İŞ ADAMI??? KARDEŞLERİMİN; 1999 DEPREMİNDE YERLE BİR OLAN VE BUGÜN GIPTA İLE İZLEDİĞİMİZ, ERDEMİR GİBİ BİR DEV ŞİRKETİ DAHİ OLMAYAN DÜZCE'NİN ORGANİZE SANAYİ BÖLGELERİNİ DE GEZEREK, BURADAKİ GİRİŞİMCİLİK RUHUNU DA GÖRMELERİNİ BEKLERDİM. BU DEĞERLİ İŞ ADAMI??? KARDEŞLERİME, DÜNYA GAZETESİNDE YAYINLANAN "DÜZCE'NİN ŞİRKETLERİ YENİ PAZARLARA ODAKLANDI" YAZI DİZİSİNİ İBRETLE OKUMALARINI VE DÜZCEDEKİ GİRİŞİMCİLİK RUHUNDAN DERSLER ÇIKARMALARINI TAVSİYE EDERİM.
HABERİN BAŞL ... DEVAMI
YETER ARTIK. STATÜKONUN DİLİ ÖLÜM DER, DEĞİŞİMİN DİLİ YAŞAM DER. DEĞİŞİN, DEĞİŞİN, DEĞİŞİN. BÖYLESİ BİR KISIR TÜCCAR ZİHNİYETLİ ANLAYIŞLARLA VE EYLEMLERLE HEM KENDİNİZ, HEM DE KDZ. EREĞLİ İÇİN POZİTİF BİR SONUÇ ALMANIZ MÜMKÜN DEĞİLDİR. ERDEMİR'DEN SAC AL, SAT, NAKLİYESİNİ YAP / KES, DİL, DOĞRA, SAT, NAKLİYESİNİ YAP DÖNEMİ BİR DAHA GERİ GELMEMEK ÜZERE ARTIK KAPANMIŞTIR. LÜTFEN BİRAZ DA VİZYONER DÜŞÜNÜNÜZ. ÜRETİM OLMADAN, ÜRETİM YAPMADAN, AL SATÇILIKLA BİR YERLERE VARILAMAZ. KDZ. EREĞLİ'NİN YAŞAMAKTA OLDUĞU BUGÜNKÜ EKONOMİK TÜRBÜLANS VE BUNUN TETİKLEMESYLE MEYDANA GELEN SOSYAL SORUNLAR BÖYLESİ BİR K ... DEVAMI
- s.
- 1
Çok Okunanlar
» Henüz BUGÜN Haber Görünmüyor